Bangunan SRK JK2

Bangunan SRK JK2

Saturday, August 30, 2008

Komen kawan-kawan



intan said...
Assalamualaikum..Wah..seronok betul kawan-kawan kita ni naik cruise ye..kami yang mendengar pun cam terbayang-bayang menaikinya sama. Tapi ingatkan leh tengok gambar..apapun yang aku tau 'BEST'terutamanya geng2 ramai yang join...
August 4, 2008 1:31 PM


Anonymous said...
salam.seronot dengar pengalaman kengkawan semua. Yup. memang terkilan sikit tak dapat join but next time, Insay Allah saya cube join xtvt kite.Juwita.
August 7, 2008 11:54 AM


Erwan said...
a'kum & salam sejahtera...lama gak sy try nk comment tp xdpt nk appear kat skrin..ni cuba lg..mgkn sy buta i.t kot..:-)mmg seronok dpt naik cruise, mcm org jakun pon ade...hehehe.. next time kalo ade lg sy suggest u all pegi tp kalo bleh ambik cabin.. tkut ssh nk tido kalo xde cabin...anyway, bln ramadhan ni dah dkt sgt..kwn2 ade plan x nk buat buka puasa ngan kwn2 yg lain? kalo ada, bg lah suggestion leh ajak kwn2 yg bkn beragama islam join skali..bleh diorg rasa suasana berbuka nnti...sama2 kita pk kan..hope to hear from u all..take care..salam..Erwan..
August 25, 2008 12:21 PM


Assalamualaikum semua,

Maaflah lagi sekali sebab aku lambat response. Komputer aku problem pulak daaaa...

Kat atas ni ada sikit gambar aku ngan Erwan masa dalam cruise hari tu.

Oklah. Sebagai menyahut cadangan Erwan tu, sesiapa yang ada cadangan untuk bulan puasa ni, bolehlah bagi tau dalam blog ni yek?

KAMAL

2 comments:

  1. Assalamualaikum..

    Selamat menyambut bulan Ramadhan,semoga bulan ni membawa kerahmatan pada kita semua,Insya allah. Bila dilihat gambar berdua tu x blh cam ar..mana satu Erwan,Kamal nih..elok plak dalam 'CRUISE' tu tetiba gambar goyang ye..he..he..

    ReplyDelete
  2. Aku gambar yang atas tu.

    ReplyDelete