Bangunan SRK JK2

Bangunan SRK JK2

Friday, August 14, 2009

Reunion JKS2 di Pavilion, Bukit Bintang, Kuala Lumpur Pada 13 Ogos 2009

A'kum dan apa khabar semua?

Alhamdulillah. Semalam, 13 Ogos 2009, perancangan untuk mengadakan sesi reunion bersama kawan-kawan telah berjaya diadakan sekali lagi. Seramai 6 orang rakan telah hadir termasuk saya. Antara yang hadir ialah Wan Zahurin, Sia Ai Vy , Sim Wai Kuen, Nurfaradina, Wan Mohd Nazim dan saya.

Johan tidak dapat hadir kerana ada urusan lain. Begitu juga dengan Erwan. Beliau berada di Penang atas urusan kerja dan mengirim salam. Riza pula berada di China. Norzaihan pula menyambut hari jadi anaknya. Norzaisyimawati pula sedang di dalam pantang bersalin dan Intan Hazna pula ada urusan lain. Mariam dan Jwita pun pun ada hal. Yang lain-lain tu, kalau aku terlupa sebut tu, maafkanlah ye? Dahlan, Faizal Kadir, Fairuz Tumari, Faisal Sulaiman dan lain-lain tidak dapat dihubungi.

Takpelah kan? Yang penting, ada rakan kita yang tahu tentang sesi ini. Jika ada rakan yang dapat menghubungi mereka yang tidak dapat dihubungi ni, silalah sampaikan berita terbaru kita ni ye?

Bukan apa, cadang-cadangnya, bulan Ramadhan ni, kita nak mengadakan sesi berbuka puasa di area Subang atau Shah Alam. Detail, kami akan confirm kemudian. Datanglah beramai-ramai nanti ye?

Oklah, di bawah ini disertakan beberapa foto sesi reunion yang diadakan di restoran Tony's Roma, Pavilion, Bukit Bintang, Kuala Lumpur semalam.


Dari kiri: Wan Zahurin, Nurfaradina, Sia Ai Vy, Sim Wai Kuen, saya dan Wan Mohd Nazim


Aksi ambil gambar sendiri oleh Wan Nazim


Dari kiri: Nurfaradina, Sim Wai Kuen, Sia Ai Vy, Wan Zahurin, saya dan Wan Mohd Nazim

Jika korang terjumpa blog ni, maklumkanlah kat rakan kita yang lain dan tinggalkanlah no telefon dan email korang di ruangan komen untuk kita orang hubungi nanti.

Semoga korang semua sihat selalu dan semoga kita berjumpa lagi.


KAMAL

2 comments:

  1. A'kum & salam sejahtera semua..

    Pertama sekali sy nk mintak maap pd kekawan coz x dpt pegi reunion di Pavilion, KL terutama skali kt Ai Vy coz sy dh mntk dia reserved nama sy 4 that reunion..:) last minit lak boss suruh g meeting kt Penang, kalo melawan nnti x dpt duit raya...hehehe..

    Sy ckup hargai usaha kwn2 yg cuba utk kumpulkn kita semua tp ada saje hal masing2, maklumlh majoriti dh berkeluarga..:)
    Tq to Ai Vy & Kamal yg slalu sms sy utk memaklumkn pd sy setiap kali nk buat reunion..

    sy tgk Sim Wai Kuen, Sia Ai Vy & Kamal x pernah xde dlm setiap aktiviti yg dianjurkn.. TAHNIAH & TQ...for ur support..

    Utk cadangan berbuka puasa pd bulan Ramadhan ni sy setuju & kalo bleh ramai2lah kita pegi.. Harap2 x byk keje sy pd bulan Ramadhan ni...

    Tq & have a nice day..;)

    -ERWAN-

    ReplyDelete
  2. salam erwan.. boleh tumpang tanye..ada pernah sekolah di sekolah kebangsaan wangsa maju zon R1 tak? sessi upsr 1988.. kalau yer.. hubungi saya. mohd azro shahrin (012-3762765)

    ReplyDelete