Bangunan SRK JK2

Bangunan SRK JK2

Thursday, July 3, 2008

Berjumpa semula, Feroze Abd. Karim

Assalamualikum, aku tak tau la kalau korang ingat aku lagi tak...Feroze Abd Karim..aku dpt tau blog ni pun dari Intan Hazna...ya Allah..aku ingat mmg dah lost contact abis la dgn geng JKS2..aku tgk nama2 yg ada kat sini...senyum lebar aku...anyway berbalik kepada reunion tu aku harap aku dpt join..paling awl aku leh bg confirmation is by saturday..pasal aku maybe ade commitment keje during period yg korang plan tu...ok tak kamal?..hehe..ko ingat lagi ke aku? aku pun dah tak cam ko yg mana satu :)


W'salam,

Aku ok je. Aku ingat lagi kau. Alhamdulillah dan baguslah kita semua dapat berhubung semula. Memang iniler tujuan aku wujudkan blog ni iaitu supaya kita semua dapat berhubung semula.

Terima kasih Intan kerana tolong promote blog ni kat member-member kita. Kalau korang ada contact atau terjumpa lagi member-member kita di luar sana tu, promote lah masuk blog ni. Mudah-mudahan reunion kita nanti akan bertambah meriah dan lebih bermakna. Tambah-tambah lagi Raya Puasa pun dah nak dekat. Bolehlah buat announcement kat blog ni kot-kot ada hajat nak buat rumah terbuka ke, kenduri ke dan macam-macam lagi.

Apa khabar kau sekarang, Feroze?

Aku seronok dapat berjumpa dan berhubung dengan korang semua.

Untuk makluman semua, Ai Vy dan Sim Wai Kuen pun ada plan nak buat reunion di A Famosa atau Sunway Lagoon tak lama lagi.

Ok. Nanti, aku update lagi berita terkini!

KAMAL
3/7/2008

1 comment:

  1. Heheh...raser2 abang2 dan kakak2 yang sezaman dengan abang kamal ni ada adik2 yang sezaman dengan saya kan(Rozana a.k.a Rozan) batch 1986-1991. Ha silala promote kat adik masing2 plak...

    ReplyDelete