Bangunan SRK JK2

Bangunan SRK JK2

Friday, June 27, 2008

Jumpa semula

Assalamualaikum dan apa khabar kawan-kawan semua?

Maaflah sebab dah lama takmenulis dalam blog ni.
Aku menulis balik ni pun sebab ada sedikit berita terkini.
Korang ingat lagi tak kat Intan Hazna?
Ni yang aku nak cerita ni. Aku dah dapat contact dia balik.
Seronok betul aku. Seronoknya lebih kurang samalah macam bila aku dapat contact Riza Alwi balik masa aku nak kahwin dulu.
Nasib baik Mariam ada nombor dia. Terima kasihler, Yam.

Aku ingat si Intan ni dah duduk luar Negara. Rupanya ada di Malaysia lagi dan tak jauh pun. Rupa-rupanya,dia pun mencari kita semua dan selalu jugak jenguk-jenguk ke JKS2.

Takpelah. Memandangkan aku dah dapat contact dia semula, aku pun ajaklah dia join reunion kita nanti. Bolehlah kita semua jumpa balik kan?

Bercakap tentang sesi reunion kita ni,aku ingat nak buat sedikit kelainanlah.
Aku cadangkan kita semua bermalam di mana-mana resort tepi laut ke, bukit ke dan yang sewaktu dengannya. Lepas tu, kita adakan BBQ, sesi bercerita ke, jemput penceramah motivasi ke,menyanyi ke dan macam-macam lagi. Apa kata korang cadangkan tempat?
Kalau tak nak buat kat darat, kita mungkin boleh adakan sesi bercuti sambil naik kapal macam Star Cruise ke dan sebagainya. Naik kapal best tau…

Setakat hari ni,kalau aku tak silap, tambang Star Cruise ni untuk sesi satu malam pelayaran, sekitar RM600 seorang. Tapi, kena naik di Singapura. Ok tak agaknya?
Selain Intan ni,aku nak teringin jugak nak jumpa Affendi, Ikram, Zuraimi, Kalsom dan lain-lain.

Kalau korang ada terjumpa dia orang ni, bagilah tau pasal blog ni dan reunion kita.
Lagi satu cadangan aku,kita mungkin boleh buat macam kelab ke yang mana kita akan adakan kutipan duit secara bulanan untuk aktiviti kita. Contohnya macam untuk jamuan raya nanti ke, harijadi, berniaga dan sebagainya.

Apa komen korang? Ok tak?

KAMAL 27/6/2008

No comments:

Post a Comment