Bangunan SRK JK2

Bangunan SRK JK2

Monday, June 30, 2008

Update Reunion 2008

Assalamualaikum dan apa khabar kawan-kawan semua,

Setakat ni, aku hanya ada nombor Riza, Mariam, Shima, Intan, Sia Ai Vy,How Wee Teck, Erwan, Faizal Kadir, Rashidi, Wan Nazim, Sharom, Johan, Norzaihan, Azimah Hanim, Juwita, Wan Zahurin, Lily Shaida, Sim Wai Kuen dan Razalina. Semua nombor yang ada ni aku dah contact tapi Lily tak reply lagi. Mungkin dah tukar nombor kot? Sesiapa yang dapat contact Lily, tolonglah sampaikan ye?

Aku takde nama Yusmahani, Faisal Sulaiman, Fairuz, Dahlan, Dina dan lain-lain. Boleh korang tolong sampaikan berita ni kat dia orang dan semua kawan-kawan kita yang lain juga (Contohnya: Zuraimi, Hanizam, Sofian, Ikram, Kalsom, Shahrizal dll.)?

Hari ni, aku cadang nak check ngan Genting untuk bayaran berkumpulan, kalau bolehlah. Sebab, setakat ni, laman web dia orang hanya benarkan bayaran secara bersendiri sahaja.

Bagi yang tiada kad kredit, bayaran menggunakan kad debit pun sepatutnya boleh diterima, asalkan ada logo Master Card atau VISA di atas kad tu.

Kalau boleh bayar in group, minta tolong bank in duit kat aku secepat mungkin.

Untuk maklumat lanjut mengenai rupa bentuk kapal, kemudahan dan sebagainya, korang bolehlah lawat http://www.starcruises.com/


Oklah, jumpa lagi untuk berita terkini.

Kamal,
30/6/2008.
Email: thub98@yahoo.com

No comments:

Post a Comment