Bangunan SRK JK2

Bangunan SRK JK2

Friday, June 27, 2008

Reunion bersama Star Cruise, Wasa Queen

Reunion bersama Star Cruise, Wasa Queen

Assalamualaikum dan apa khabar kawan-kawan semua,

Aku dah check web site Star Cruise.Kalau kita cepat bertindak, kita akan dapat rebut tawaran menarik daripada Star Cruise untuk Julai 2008 ni.

Untuk Julai 2008 ni, Star Cruise ada buat offer untuk salah satu kapalnya iaitu Wasa Queen yang mana kita hanya perlu bayar dalam RM 70 untuk seorang. Harga biasanya kalau tak silap aku ialah Rm 600 seorang.

Kapal ni akan bergerak pada 19/7/2008 ni. Ia bertolak dari Port Klang jam 8.30 malam hari Sabtu dan akan tiba semula di Port Klang keesokan paginya.

Maklumat terperinci(rupa bentuk kapal, kemudahan kapal), booking dan bayaran boleh dibuat secara on line melalui laman web Star Cruise di www.starcruises.com

Walau bagaimana pun, ini semuanya hanya perancangan sebab jadi tak jadinya reunion ni bergantung kepada kepantasan kita membuat tempahan tiket untuk Julai 2008 ni iaitu selagi tiket masih ada.So, kalau boleh kita cepatkanlah sikit proses bayaran kita. Ok?

Kalau dah bayar, harap dapat email bukti pembayaran kepada aku. Ok. Bolehlah aku tahu siapa yang jadi pergi dan siapa tak jadi pergi.

Setakat ni, maklum balas yang aku terima menggalakkan.Riza kata setuju. Erwan pulak nak tengok berapa orang jadi pergi dulu. Norzaihan nampak positif nak pergi. Dia kata, kalau ada 10 orang nak pergi oklah. Ai Vy, Mariam ngan Johan belum jawab lagi.Intan pula katanya akan confirm balik.Minta tolong korang contact Lily, Shima, Fairuz Tumari, Wee Teck, Sim Wai Kuen, Juwita, Yusmahani dan lain-lain. Boleh? K

alau boleh, aku nak dia orang ni semua bagi maklum balas secepat boleh. Barulah meriah lagi, betul tak?Aku rasa untuk offer ni, kabin ngan makan mungkin tak masuk.

Camne pun, nantilah aku cuba pertimbangkan maklum balas semua. Kalau dah dapat info terkini, aku akan tulis dalam blog ni.Aku cadang nak dapatkan kata putus semua Isnin ni. Bukan apa, takut terlambat nanti offer dah habis.Oklah. Harap-harap korang setuju.

Kalau dapat masak ramai-ramai ats kapal tu lagi best kan? Buat BBQ ke apa ke kan?Tak sabar rasanya nak jumpa korang atas kapal ni.

Sama-samalah kita bagi program ni jadi yek?Jika ada apa-apa yang hendak dikongsikan, silakan komen di ruangan komen.

KAMAL 27/6/2008Email: thub98@yahoo.com

No comments:

Post a Comment